» LOG IN to write comment.

650rocket Congratulations to my boy @boogiecousins on not getting SNUBBED and making his first trip to #TheAllStarGame #MenLie #WomenLie #NumbersDontLie 2w

» LOG IN to write comment.

650rocket Been on my Pinoy ish #DinDin #Adobo #ThanksPops 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

650rocket Asked for him about a year ago (THE TALENT'S ALREADY THERE) All we need is a good coach & we on #KingKarl #5thSeedMinimum #NextYear #JustWaitOnIt #SacramentoProud 2w
  •   donhueypaul Kings suck ass bro 2w
  •   650rocket Lmao @donhueypaul bruuuuuh why u getting at my squad like they're ur cowgirls or dodgers, bro the talent is there all we needed was the coach to guide em in the right direction like Harbaugh did with my Niners #YoullSee #JustWaitOnIt 2w
  •   650rocket Speaking of football @donhueypaul where u at so I can scrape u in some MADDEN for old times sake like I did yall at JB house that 1 time 2w
  •   bgeaux 😐 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

650rocket Even tho he tied #TheGOAT #Montana u can't knock him, gotta respect him, hell he grew up a Niner idolizing Joe & Steve #Respect #Salute #BayAreaNative #SanMateo #TomBrady 4w
  •   boe_life Fake. All sports is rigged. Never takin sports serious again 4w
  •   650rocket Lmfao @boe_life Mr. Put The House on The Hawks GTFOH... Told u bruh... Put The House on The Pats... They only lose to The Giants in The Super Bowl 4w
  •   boe_life Lol one yard away and you throw it? You was shitin in your batman draws bro, they march down the field in ttwo min . That shit was like a movie ending, fake as fuck .. one yard and they come out in shotgun, I knew it was a rig rite when I seen that. 4w
  •   650rocket @boe_life if I was "shittin in my batman draws" u definitely diarrhea'd on ur pink thong when Wilson threw that int bro u only get so many prayers answered from the football gods every year & their last one was when Jermaine Kearse caught that bomb to get em at 1st & goal (if that wasn't the luckiest shit ever) they ran out of prayers, plain & simple, then u talk about movie endings... I guess ur the "girly, happily ever after, Cinderella" movie ending type of nigga bcuz had The Seacocks won that game that's exactly what it would have been 4w
  •   boe_life One yard and they pass? Shit don't make sense 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

650rocket Congratulations on helping The Patriots win #SB49 and becoming a Young Champion... The Kid from #TheBay #RedwoodCity #JulianEdelman @edelman11 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

650rocket Finally got my issue #GUMBO 4w

» LOG IN to write comment.

650rocket They love me out here #ThankYouSkip #ThankYouPlayer 4w

» LOG IN to write comment.

  •   nudouble_t That food ain't good for me player it taste hella good but it came out faster # home cooked meals for me 4w

» LOG IN to write comment.

650rocket Quick Dinner #Nijos 4w

» LOG IN to write comment.