63comet Came home to these beautiful flowers on my door step with a card but no name. Now you have to confess haha 5min

» LOG IN to write comment.

63comet The people that got me flowers and small plants know me well haha 14h

» LOG IN to write comment.

63comet Happy birthday to us! You have grown to become a really great friend of mine and wish you more years to come! Yay to us @lastwanderer 2d

» LOG IN to write comment.

63comet This is my grandmas Brugmansia plant that she's had for years. Can you believe that this flower if you make into a tea can make you hallucinate and causes temporary insanity and sometimes even death? Isn't that crazy? Now mess with me and I'll slip this into your drink ahaha, i'm kidding... #brugmansia 2d

» LOG IN to write comment.

63comet My lovely plants that I've grown from scratch. My corn on the far left along with my clovers, marigolds, forget me nots, and newly growing sunflowers and on the far right my carrots, dragon tree, beautiful grown yucca plant and other small flowers. 1w

» LOG IN to write comment.

63comet Nothing like having the house to yourself, nice set of lingerie on, freshly made coffee, and my plants alive and healthy 2w

» LOG IN to write comment.

63comet Reunited @marlzfox 2w

» LOG IN to write comment.

63comet Why do I still look the same 9 years later lol #tb 2w

» LOG IN to write comment.

63comet The best expensive decision in my life omg #lovemyself 3w

» LOG IN to write comment.

63comet These are my friends :) 4w

» LOG IN to write comment.

63comet 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon 63comet
Normal 63comet
63comet Remember that time my hair was red? Yea me neither 1mon

» LOG IN to write comment.

63comet Little me jumped that 1mon

» LOG IN to write comment.

63comet And start my AP homeworks lol 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

63comet Pretty much 1mon

» LOG IN to write comment.

63comet So much fun using one of these, I kinda messed up but whatever. Nothing's perfect. :) 1mon

» LOG IN to write comment.

63comet What a great time :) 2mon
  •   _kristen_s lmaooo wat an interesting night by far!! so much fun!! def again soon!! 2mon
  •   63comet @_kristen_s hell yeah! And this time you, me and Alex won't knock out early haha 2mon
  •   _kristen_s haha yea well wen we start drinking by noon its bound to happen lol 2mon
  •   63comet @_kristen_s I know. I wish I wasn't being such a fool not wanting to get really drunk haha. I missed out! Haha 2mon
  •   _kristen_s lmao its okay i barley remember the night haha 2mon
  •   63comet @_kristen_s lmao I remember everythang 2mon
  •   _kristen_s idk if thats a good or bad thing lmao 2mon
  •   63comet @_kristen_s I think it's good haha. I still had such a great time! 2mon

» LOG IN to write comment.

63comet 2mon

» LOG IN to write comment.