32crenshaw32 The Home Team 🏾 1w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Describes me pretty well 2w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 I just be like "im just tryna enjoy myself, plz stop" lol 2w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Time to start getting extremely serious about this health thing...i promise i wont turn into those annoying people who post about fitness everyday lol 2w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Ultimate Shit 2w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Every hood has one lmao 2w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Which one you got? Ima purge lol @r_dot_joyce8 3w
  •   brock2305 Give me the zombies...easier to kill 3w
  •   johnnydavisnotw This a wild scenario man . You might get trashed in the purge 3w
  •   _el_chefe_ Give me the zombies (unless it's the resident evil jawns, dawn of the dead or 28 days later ones) you can use whatever guns you want and they not as smart as normal humans. 3w
  •   32crenshaw32 If they the walking dead jawns id take that easy..thats shit would be fun foreal lmao @_el_chefe_ 3w
  •   _el_chefe_ Yeah I don't respect the walking dead zombies. Any other zombies I fuck around and just kill myself 3w
  •   r_dot_joyce8 I'm on the purge just cause I ain't seen a zombie since original PlayStation resident evil 3w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 #wcw.. "The Queen" @chelcwash023 3w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 This explains my time at sru with this dude lol 3w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Slippery Rocks Greatest...this is a scary crew 🏾😎 3w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Erie shit 4️⃣ @goldmouth_814 4w

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Why we never get shit accomplished @r_dot_joyce8 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 That "Don't" is a tricky one 1mon

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 The hoodbooger on a damn plane playing future loud as hell @chelcwash023 1mon

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Classic Mane 1mon

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Anythings possible lol 1mon
  •   brock2305 Hopefully not for Pittsburgh 1mon

» LOG IN to write comment.

32crenshaw32 Its 2015 might as well finish it off drawlin lol 2mon

» LOG IN to write comment.