28_06_42_12 Number 1, 1949 by Jackson Pollock. Enamel and aluminum paint on canvas 8h

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 You don't have no whistlin bungholes, no spleen splitters, whisker biscuits, honkey lighters, hoosker doos, hoosker don'ts, cherry bombs, nipsy daisers, with or without the scooter stick, or one single whistlin kitty chaser? #35mm 1d

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 A loving reminder 2d

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Under the boardwalk 3d

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 🌞° 4d

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 "What matters most is how well you walk through the fire" -Charles Bukowski #35mm #burningman 6d
  •   srenbaptism 6d
  •   the_next_step Are you gonna be on the playa this year? 6d
  •   28_06_42_12 Unfortunately not ): instead I will be packing and moving my homestead that week @the_next_step 6d
  •   the_next_step Awwww- well I'll think of you on the playa- of of these years we gotta meet out there! Where're you moving to? 5d
  •   28_06_42_12 Thank you! My thoughts will be with the people of the playa as well. We will meet one year! I'm just relocating to somewhere else in Los Angeles, but we all know how fun that is haha. In the mean time I will be posting a bunch of my past brc footage since I can't be there to enjoy. @the_next_step 5d
  •   the_next_step Good luck with the move!! And last year taught me that friends that wanna meet at burning man - will.... 5d
  •   the_next_step Can't wait to see the videos! 5d

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Wall Wednesday 1w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Take me back to the Tenderloin Tuesday #35mm 1w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Since I didn't get to do this yesterday, I just gotta say Happy Father's Day to all the women out there picking up the slack for the men. My mother loves me more than my biological father will ever be able to fathom and I could never ever thank her enough for all she does and has done for my brother & I. Also my step father, Dave is the shit and I'm eternally grateful for his presence and positive influence in mine & my family's life. 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Halyna Calderon
28_06_42_12 Moto Monday #35mm 2w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 @marku54 flat track racing at the San Diego County Fair last weekend #54 #delmarflattrack 3w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Today marks 4 weeks since your soul ascended from this earth. Forever missed & forever weird #forevaeva 3w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 "Not many have style. Not many can keep style. I have seen dogs with more style than men, though not many have it. Cats have it in abundance." #mainecoon 4w
  •   28_06_42_12 They can get pretty big, but this old lady is average sized plus fluff, like 10 lbs ish or so. I've definitely seen some that are bigger with a more prominent snout like a mini lion. @a_savage427 4w
  •   a_savage427 I've seen one that weighed 50lbs! Thing was like a wild animal I wanted it so bad! 4w
  •   28_06_42_12 Damn man! Haha I guess that's what happens when the cat you own is one of largest domestic breeds & I'm sure I would've wanted it too @a_savage427 4w
  •   janayross114 This cat is so dope 4w
  •   28_06_42_12 Shadow says thank you & she thinks you're dope too @janayross114 can you believe she's almost 20!!?! 4w
  •   janayross114 Whaaaaaaat??!! What a dope ass cat! Still fly! ;) 4w
  •   28_06_42_12 4w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Western Wednesday #calicoghosttown #35mm 4w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Yucca Brevifolia #35mm 4w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Hazy daze 1mon
  •   28_06_42_12 No you don't! Always doing fun stuff on the weekends aka my free days without me.. allllllll da times! @kaayraay 4w
  •   kaayraay Maybe when you stop flaking we will do something we are going camping as a group in two weeks come ! COME OR ELSE 4w
  •   28_06_42_12 If it's the weekend before summer solstice (19-21st) I can't because I'm taking my motorcycle license class @kaayraay 4w
  •   kaayraay Huh?? It's the weekend of the 14th 4w
  •   kaayraay I think the 14th is a Sunday 4w
  •   28_06_42_12 I thought you meant two weekends from this weekend. I should be able to go the weekend of the 14th!!!! Do you have a working phone yet? @kaayraay 4w
  •   kaayraay Oh okay I wasn't sure what you meant haha! Okay please come I will text you off my iPad because my phone isn't working again :( 4w
  •   kaayraay Text this - kaylalovesfood@gmail.com haha 4w

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 What species or, shall we say, genus are you, my dear? #salvationmountain #35mm 1mon

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 It's National Burger Day! #35mm 1mon

» LOG IN to write comment.

28_06_42_12 Round & round we go. Where we stop? No body knows. 1mon

» LOG IN to write comment.